[Openstandaarden] alternatief voor .dot templates

Jan Claeys openstandaarden at janc.cjb.net
Wed Dec 24 20:10:02 CET 2003

At 2003-12-24 18:37, you wrote:
 >Dus dan zou MS verplicht moeten worden om de goedkopere OEM-versie ook
aan
 >te bieden in de winkel (of de volledige versie verkopen aan de
 >computerverkopers)? Of interpreteer ik het verkeerd?

Je mag je producten verkopen aan de prijs die je wil (zolang je geen
dumping-politiek voert om je concurrentie kapot te maken of zo).  Je mag
dus zonder problemen een volume-prijs hanteren voor PC-verkopers...

--
Jan Claeys

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9