[Openstandaarden] alternatief voor .dot templates

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Fri Dec 26 12:09:11 CET 2003

Sander Devrieze wrote:

>Op woensdag 24 december 2003 12:57, schreef Jeff Verheyen:
><snip>

>Dus dan zou MS verplicht moeten worden om de goedkopere OEM-versie ook aan te
>bieden in de winkel (of de volledige versie verkopen aan de
>computerverkopers)? Of interpreteer ik het verkeerd?

Het feit blijft. Dat het doel van koppelverkoop wellicht is. De
consument beschermen die onrechtvaardige aankopen. Het verhinderen van
oneerlijke handelspraktijken.

Ik denk dat dat perfect past om het verplichten van keuze bij de
hardware fabrikanten. Eenmaal er meer keuze is worden openstandaarden
van zeer groot belang voor hardware en software fabrikanten. Dus
misschien moeten we wel alle onze pijlen een tijdje richten op deze
koppel verkoop!

Onno