[openstandaarden] Re: [openstandaarden] De metro: " Blitzbezoek Bill Gates aan België"

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Tue Feb 4 11:39:08 CET 2003

On Tue, 4 Feb 2003, Mattias Campe wrote:

[...]
> Als je hem daarop gewezen hebt dat Microsoft enkel in woorden over
> standaarden spreekt, heb je dan voorbeelden aangehaald, want 'k zou die
> anders wel eens willen weten.

Het meest voor de hand liggende is hun PR werk dat ze doen rond het
gebruik van XML in al hun software, om de beslissingsnemers ervan te
overtuigen dat ze open standaarden gebruiken. Maar ze "vergeten" er wel
bij te zeggen dat niemand zal kunnen verstaan wat de binaire tags in die
XML betekenen... Idem dito voor alles wat .Net aangaat.

> PS Waarschijnlijk nog gn mail terug gehad?

Inderdaad...

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480