[openstandaarden] OT: certipost, vanaf wanneer kun je inloggen?

Kristoff Bonne kristoff.bonne at compaqnet.be
Tue Feb 4 13:02:14 CET 2003

Gegroet,

Even "Off Topic", maar aangezien gisteren hier een aantal berichten
stond over certipost, zijn er hier misschien een aantal mensen die me
kunnen helpen.

Ik heb me gisteren on-line eens ingeschreven op certipost; en me vandaag
gaan 'certifieren' hier in een post-kantoor in Brussel.
Ik heb dus ook net die brief gekregen met mijn tijdelijk passwoord.

Ik heb net eens geprobeerd; maar ik kan op dit moment niet inloggen. Een
vraagje aan de mensen die reeds certipost/postbox al hebben:
Hoe lang duurt het voor je -na 'stap2' (de fysische identificatie)- kunt
inloggen?

Cheerio! Kr. Bonne.