[openstandaarden] Re: [openstandaarden] Re: [openstandaarden] De metro: " Blitzbezoek Bill Gates aan België"

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Tue Feb 4 21:32:36 CET 2003

On Tue, 4 Feb 2003, Onno Timmerman wrote:

> Dus als ik het goed heb is Certipost een officieel instrument dat de
> mensen zegt -> Gij moet IE gebruiken. Is dat niet in strijd met alles
> wat men eigenlijk wil.
>
> Ik heb telefonisch ook eens nagevraagd. Misschien dat ze ooit wel
> support voor andere systemen geven was het antwoord!

Dat ze eindelijk eens beseffen dat er een verschil is tussen _support_
geven, en standaarden volgen. In dat laatste geval staan de
niet-gesupporteerde platformen tenminste niet in de kou.
Ik begrijp het wel dat ze enkel een beperkt aantal platformen
ondersteunen; de open source gemeenschap zal zich zelf wel ondersteunen,
daar heb ik geen medelijden mee :-).

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480