[openstandaarden] Flyer met beschrijving werkgroepen.

Stubbe Wim 789070042 wim.stubbe at b-rail.be
Thu Feb 6 15:09:00 CET 2003

Ieps,

ik ben vandaag ook nog eens aktief geweest, en heb op basis van de eerste flyer een tweede gemaakt met wat info over de werkgroepen. Op die manier kunnen we geinteresseerden wat beter uitleg geven over onze werking, en misschien wat extra zieltjes winnen ;-)
Denken jullie dat deze info nuttig is voor op FOSDEM?

Mijn voorlopig ontwerp vind je op onderstaande link. Als er nog opmerkingen of aanvullingen zijn gelieve deze voor morgen te versturen, zodat ik nog tijd heb om copies te maken.

http://dossiers.openstandaarden.be/file_download.php?f_file_id=0000022&f_type=bug