[openstandaarden] Spam op OS...

Philip Paeps philip at paeps.cx
Fri Feb 7 13:56:01 CET 2003

On 2003-02-06 23:12:57 (+0100), Yuri Teirlynck <yuri.teirlynck at pandora.be> wrote:
> Anyway, de laatste tijd valt het me op dat er meer en meer spam op
> openstandaarden te lezen is... niet dat het een groot werk is om [D] in te
> tikken, maar toch... het staat niet in de archieven he.

Ik vind dat de OS-lijst nog meevalt, vergeleken met wat er op andere lijsten
zoal doorsijpelt.  Ik volg 'nogal wat' mailing lists, en soms moet
spamassassin wel even hoesten om te kunnen volgen met het spam-traffiek dat er
op sommige lijsten komt.

Op spammen zou levenslange dwangarbeid moeten staan: met hamer en beitel spam
overtikken in steen, faulty HTML incluis.

 - Philip

--
Philip Paeps                                          Please don't CC me, I am
philip at paeps.cx                                       subscribed to the list.

  BOFH Excuse #239:
    CPU needs bearings repacked