[openstandaarden] Flyer met beschrijving werkgroepen.

Andy Goossens andygoossens at pandora.be
Sat Feb 8 21:41:55 CET 2003

On Thursday 06 February 2003 15:09, Stubbe Wim 789070042 wrote:
> ik ben vandaag ook nog eens aktief geweest, en heb op basis van de eerste
> flyer een tweede gemaakt met wat info over de werkgroepen. Op die manier
> kunnen we geinteresseerden wat beter uitleg geven over onze werking, en
> misschien wat extra zieltjes winnen ;-) Denken jullie dat deze info nuttig
> is voor op FOSDEM?

Ik heb de flyers zien liggen (direct rechts aan de ingang, aan de FOSDEM
stand) en heb er natuurlijk 1 van meegenomen. (Owkee, ik heb nog een beetje
uitgedeeld ;-)

Kleine opmerkingen:
* De Engelstalige tekst heeft het over de "fosem" bezoekers. Daar ontbreekt
dus een "d"...
* Had er nu geen melding geweest van "fosdem" op de flyers, dan hadden deze
nog kunnen dienen voor andere gelegenheden. (Welke deze ook dan mogen
zijn...) Ach ja, recyclage voor volgend jaar? :-)

--
// Andy Goossens

// Quote of the day:
I am deeply CONCERNED and I want something GOOD for BREAKFAST!