[openstandaarden] De toekomst van Openstandaarden.be

Andy Goossens andygoossens at pandora.be
Sun Feb 9 22:42:47 CET 2003

On Sunday 09 February 2003 19:58, Wouter Verhelst wrote:
> Op FOSDEM heb ik met een aantal mensen gepraat over het feit dat ikzelf
> een beetje ontgoocheld ben in wat Openstandaarden tot nu toe geworden
> is, en bereikt heeft. Ik wilde controleren of ik daarin alleen stond, of
> dat er nog mensen zo over dachten.

Ik heb met Frank {Van Damme | Goubert} op FOSDEM er ook over gepraat. FOSDEM
zou een geschikte gelegenheid geweest zijn om samen te komen en een aantal
zaken te bespreken. Vele onder ons waren immers daar aanwezig en dus was het
een redelijke kleine moeite om daar iets te regelen. Spijtig genoeg heeft
daar niemand (op tijd) aan gedacht. Misschien een idee voor volgend jaar dan?
:-)

--
// Andy Goossens

// Quotes zaterdag:
"Use The Door, Mark...." ;-)
"The French..... well.... they think everything is theirs..." -- maddog
// Quotes zondag:
Het boek "Free as in Freedom" was duidelijk niet "Free as in beer" ;-)