[openstandaarden] Concrete vragen

Koenraad Heijlen vipie at ulyssis.org
Mon Feb 10 13:11:07 CET 2003

      * Is het nu 'Open Standaarden' 'openstandaarden.be' of...
      * Wat is OpenStandaarden? Voor wat staan jullie?
      * Waarom moet ik OpenStandaarden  gebruiken?
              * Wie zegt dat
              * Wie is voor, wie is tegen, waarom
              * Studies
              * Referentie werken
              * Opinies
              * Praktisch
      * Wie moet aanspreken voor XYZ?
      * Waarom is OpenStandaarden.be enkels in het Nederlands?
      * Waar vind ik alternatieven voor mijn niet-openstandaarden?
      * Waar is de banner die ik op mijn site kan zetten als ik het met
        jullie standpunten eens ben?
      * Waar vind ik iemand om te komen praten in mijn
        school/bedrijf/... over openstandaarden?

Dit zijn een paar vraagjes...

Ik verwacht hier geen antwoord op, ik zou dit graag allemaal op jullie
site kunnen lezen als buitenstaander.

-koenraad