[openstandaarden] Certipost antwoord van de m inister

Geert Uytterhoeven geert at linux-m68k.org
Mon Feb 10 16:33:40 CET 2003

On 10 Feb 2003, Stubbe Wim 789070042 wrote:
> Onno Timmerman  (10/02/2003  15:07):

> Peter vergeet hierbij dat Explorer, hoewel gratis te verkrijgen, niet op
> Linux/BSD/... werkt. In de laatste lijn zegt hij het heel mooi: de andere 5 %
> kan deze producten gratis downloaden, maar hij vergeet hierbij dat ze het niet
> kunnen installeren op het OS van hun keuze. Hij dringt dus een product (windows,
> want IE werkt enkel op windows) op terwijl een webpagina gemakkelijk zo gemaakt
> kan worden dat hij met de meeste browsers werkt.

Inderdaad.

> Wat betreft die marktstudies is ook enige duiding nodig. Veel niet-MS browsers
> identificeren zich als Internet Explorer omdat de toegang tot de site anders
> geblokkeerd wordt. Het zou dus wel eens meer dan 5 % kunnen zijn !

Inderdaad.

> Klopt, maar men mag niet vergeten dat die andere 5% (of meer) er nog steeds
> zijn. Gaat er ook daadwerkelijk voor gezorgd worden dat zij ook van deze dienst
> kunnen gebruik maken?

Inderdaad.

<sarcasm>
Hoeveel percent gehandicapten telt België? Als het er minder dan 5% zijn moeten
we ons daar niet aan aanpassen.
</sarcasm>

Gr{oetje,eeting}s,

						Geert

--
Geert Uytterhoeven -- There's lots of Linux beyond ia32 -- geert at linux-m68k.org

In personal conversations with technical people, I call myself a hacker. But
when I'm talking to journalists I just say "programmer" or something like that.
							    -- Linus Torvalds