[openstandaarden] De toekomst van Openstandaarden.be

Mattias Campe mattias.campe at rug.ac.be
Mon Feb 10 18:30:05 CET 2003

Kris Luyten heeft geschreven:
[...]
> * Wat handig zou zijn is een soort Slash pagina waar de laatste
> nieuwtjes ivm toegankelijkheid in Vlaanderen/Belgie kunnen gepost worden
> a la Slashdot. Naast de "reguliere" nieuwtjes van open standaarden zou
> ik daar ook telkens posten als er een actie ergens ondernomen is, of als
> er in een dag/weekblad een artikel verschenen is dat een reactie zou
> moeten genereren.

Omwille van thesisredenen zou ik dat wel kunnen uitwerken. En normaal
moet mijn stokpaardje daar ook bijkomen... nieuws via Jabber :). Maar 'k
heb een zwaar 1e semester gehad en dus nog niet veel tijd gehad.
Bijgevolg kan ik dus niets bruikbaars tonen. 'k Hoop van dat binnen een
maand wel te doen, anders ziet het er niet goed uit voor mij ;)