[openstandaarden] De toekomst van Openstandaarden.be, try 2

Tijl Vercaemer Skender at VrijZijn.be
Mon Feb 10 22:22:31 CET 2003

Op maandag 10 februari 2003 22:26, schreef Wouter Verhelst:
> Tja.
>
> Ik had eigenlijk het één en het ander voorbereid voor een vergadering,
> maar realiseer me nu dat een Internet-community via het Internet moet
> functioneren.

Is een vergadering toch niet handiger?  Hebben we hier al niet genoeg gezien
dat men via mails uiteindelijk maar naast elkaar blijft praten, zonder dat we
er echt uit raken?  Als een real-life vergadering goed voorbereid is en goed
geleid wordt komen we veel rapper tot een consensus.
We zouden ook iemand kunnen aanstellen om de discussie op de ml te leiden,
maar dan zou die persoon constant online moeten zijn, wat me niet echt
haalbaar lijkt.

Tijl

--
Tijl Vercaemer