[openstandaarden] De toekomst van Openstandaarden.be

Koen Vervloesem koen.vervloesem at st.cs.kuleuven.ac.be
Tue Feb 11 01:01:28 CET 2003

> Vergeet de pers voorlopig. Het zijn de politici en de administraties
> die
> nu moeten bewerkt worden. En dat kan je op heel veel niveaus doen,
> door persoonlijke contacten met je eigen administraties, je gemeente,
> je
> bank, ...

De pers vergeten vind ik te ver gaan. Politici en administratie zijn
even belangrijk als "het grote publiek". Als de mensen het belang van
open standaarden uit onwetendheid niet inzien, maakt het niet veel uit
wat politici en administratie denken. Evenmin zal het publiek
gemakkelijk onwetende politici en administratie kunnen overtuigen.
Beide groepen moeten we inlichten en de pers is in dat verband heel
belangrijk!

Groeten,

Koen
--
"Which is worse: ignorance or apathy? Who knows? Who cares?"