[openstandaarden] Certipost antwoord van de m inister

Mattias Campe mattias.campe at rug.ac.be
Tue Feb 11 01:29:07 CET 2003

Jan Claeys heeft geschreven:

> Die site is dan ook geen geldige XHTML, kijk maar eens goed wat in de
> <script> elementen staat:
>
>   [...] document.write ("<A HREF=' [...]

Sorry, maar ik heb gewoon validator.w3.org bekeken en die zei:
"The document located at <http://www.student.rug.ac.be/astrid/>  was
checked and found to be valid XHTML 1.0". Maar ik snap je punt, merci om
me erop te wijzen.

> Bovendien moet je JavaScript in XML/XHTML documenten in een CDATA sectie
> zetten als je er bijv. "<" op deze manier in wil gebruiken.

Het vervelende is dat het nt mijn Javascript is :(. En zodoende probeer
ik ook niet echt te snappen wat die allemaal doet. 'k Vind het wel
handig om zo'n teller te hebben...

> Daarnaast geeft de CSS-validator van het W3C zeven fouten...

Ach, merci om me daarop te wijzen, want die CSS-validator gebruik ik
haast nooit (vraag me nt waarom, het is er nog nooit echt van gekomen).
Zal vr morgen zijn om ffkes te controleren of daar de fout nt zit waar
IE6 over valt.

> Mozilla rendert deze pagina dan ook terecht in "Quirks mode".

Hoe kun je zien in welke modus Mozilla de pagina rendert?

mvg
Mattias Campe