[openstandaarden] De toekomst van Openstandaarden.be, try 2

Wouter Verhelst wouter at grep.be
Tue Feb 11 01:36:50 CET 2003

Op di 11-02-2003, om 00:59 schreef Herman Bruyninckx:
> On Tue, 11 Feb 2003, Wouter Verhelst wrote:
> [...]
>
> VOlgende week woensdag, 19 februari, 20u30, Leuven, ergens in een cafe
> bij het station.

<neemt PDA>

Hm. Helaas kan ik dan niet, moet al naar een andere vergadering.

Verdorie. Gebeurt niet dikwijls dat ik iets te doen heb...

De dag erop? Eventueel deze week?

> [...]
>
> Akkoord. Ik zou het in mijn woorden durven herformuleren als het
> defieren van "rollen", die zouden moeten uitgevoerd worden.

Zo kan je het zien.

> Herman
>
> PS Ik vermoed dat weinigen tot hier mee zullen gelezen hebben...

Da's eenvoudig te checken:

Wie komt nog?

--
wouter at grep dot be
"An expert can usually spot the difference between a fake charge and a