[openstandaarden] Certipost antwoord van de m inister

Jan Claeys openstandaarden at janc.cjb.net
Tue Feb 11 01:57:01 CET 2003

At 2003-02-11 01:29, you wrote:

>Hoe kun je zien in welke modus Mozilla de pagina rendert?

View Page Info (Ctrl-I)
Mogelijk is dat op sommige OS'en een andere sneltoets, dat weet ik niet.

Dat de W3C HTML validator geen fouten vond is "normaal": het is geen echte
XML-validator en JavaScript begrijpt die ook al niet...

==> Voor een snelle (X)HTML/CSS/accessibility/etc. controle in Mozilla raad
ik overigens iedereen Checky aan: <http://checky.mozdev.org/>

--
Jan Claeys

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9