[openstandaarden] De toekomst van Openstandaarden.be

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Tue Feb 11 08:29:06 CET 2003

On Tue, 11 Feb 2003, Frans Gerbosch Consulting wrote:

[...]
> [...]
> er weer een regering gevormd. Die regering, wie er ook deel van moge uit
> maken, zal de komende jaren een belangrijke stempel drukken op onze
> samenleving en onze economie. Zij kan hoe dan ook een bepaalde houding
> aannemen die ofwel de openstandaarden genegen of juist niet genegen is.
> Het bewerken van die personen die binnen enkele maanden het beleid kunnen
> gaan bepalen in dit land is dan ook bijzonder belangrijk binnen ALLE
> partijen. Of dit nu publiekelijk gebeurd of in een donker achterkamertje,
> maakt mij in wezen niet uit, er moet over gepraat worden.

Er is goed nieuws: <http://www.v-ict-or.be/>. Dit zijn de mensen die
standaarden in de praktijk brengen. Dit zijn de mensen die je kan en
moet bijstaan. Zelfs zonder politiek akkoord kunnen die het verschil
maken.

[...]
> Ik wil hier in de mate van het mogelijke ook mijn persoonlijke bijdrage
> toe leveren.

Ik neem je op je woord :-)

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480