[openstandaarden] Slagkracht

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Tue Feb 11 14:40:47 CET 2003

On Tue, 11 Feb 2003, Jan Veldeman wrote:

[...]
> Wat we volgens mij hier voor nodig hebben is de volgende informatie:
> 1. manier om bevoegde personen te bereiken (zoals Onno al deed, maar
>    volgens mij is 1 minister niet voldoende)
> 2. op welke punten certipost in de fout gaat (liefst punten die
>    contractueel vastgelegd zijn)
> 3. voor alle punten die fout zijn een oplossing voorstellen

Ik ben nogal sceptisch: ik geloof nooit dat Certipost ons die informatie
gaat (willen) geven. Of zelfs maar de bevoegde personen kenbaar maken.

> Persoonlijk denk ik dat het niet goed is om certipost de grond in te
> boren. Constructief meewerken kan volgens mij meer en betere resultaten
> opleveren (zeker op lange termijn).
Absoluut. Je bouwt pas vertrouwen en credibiliteit op door constructieve
dialoog. (Bush: meelezen jongen :-)

> Jan (die spijt heeft dat hij openstandaarden.be een tijdje verwaarloosd
> heeft)
Aha, de schuldige is gevonden! :-)

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480