[openstandaarden] Certipost antwoord van de m inister

Philip Paeps philip at paeps.cx
Tue Feb 11 16:04:18 CET 2003

On 2003-02-11 12:00:41 (+0100), Frank Van Damme <frank.vandamme at student.kuleuven.ac.be> wrote:

> Euhm, zouden jullie kunnen stoppen met ontkenningen en bevestigingen te
> sturen onder de vorm van tcp/ip headers (dat is het toch hé?)? Het staat érg
> nerdy :-p

ENOPARSE

Euhm...

Sorry, macht der gewoonte :-)

> Ik ben er aan aan 't knoeien.

Ik heb het ondertussen via zware omwegen aan de praat gekregen.

1. Effe ~/.mozilla/ veilig stellen, nuken, xhost +localhost, su -c mozilla,
installeren, cp -R ~root/.mozilla ~/.mozilla, bookmarks, terugzetten, prefs
met diff en patch repareren.

2. (in progress) uitvissen waarom het niet 'gewoon' kan, en patches naar de
developers sturen :-)

 - Philip

--
Philip Paeps                                          Please don't CC me, I am
philip at paeps.cx                                       subscribed to the list.

  BOFH Excuse #297:
    Too many interrupts