[openstandaarden] De toekomst van Openstandaarden.be, try 2

Sven Vermeulen sven.vermeulen at rug.ac.be
Tue Feb 11 16:56:19 CET 2003

On Tue, Feb 11, 2003 at 03:08:48AM +0100, Frans Gerbosch Consulting wrote:
> eenmaal we dat weten, gaan we weten of er een behoefte is aan een
> juridische structuur. Maar een juridische structuur opzetten om maar iets
> op te zetten of om wat voor reden dan ook, heeft volgens mij geen enkele
> zin...

Toen OSB opgericht werd was het idee van een VZW vooral omdat zo de regering,
overheidsbedrijven en anderen meer "geloof" hechten aan de organisatie juist
omdat ze een juridisch statuut heeft.

Of dat werkelijk zo is is moeilijk te meten, maar het lijkt mij toch wel
plausibel.

Mvg,
	Sven Vermeulen

--
	Fighting for peace is like fucking for virginity.