[openstandaarden] De toekomst van Openstandaarden.be, try 2

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Tue Feb 11 19:00:25 CET 2003

Hier een mooi voorbeeld waarop openstandaarden een officieel stanpunt zou kunnen
communiceren naar de politiek en verbruikers organisaties.
http://zdnet.com.com/2100-1104-984052.html

Het zou mij werk heel zeker makkelijker kunnen maken als ik kan verwijzen naar
een groep academischie, organisatie opens standaarden.

Herman, zou jij niet een open brief naar de politiek kunnen organiseren waar je
expleciet de nadelen van software patenten opnoemt. Dit kan dan in de krant
gezet worden.
Ik zou ook filosofen, economen, en ICT mensen nemen. Het zal misschien een
indruk maken.

Onno

--
Onno Timmerman