[openstandaarden] De toekomst van Openstandaarden.be, try 2

Philip Paeps philip at paeps.cx
Tue Feb 11 22:23:43 CET 2003

On 2003-02-11 21:28:38 (+0100), Herman Bruyninckx <Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be> wrote:

> Dus schakelen we over naar "open source" mode: niet proberen te palaveren
> tot er een consensus uit de bus komt, maar degene(n) die echt dingen doen
> bepalen wat er gebeurt, en de rest moet maar voor de "patches" zorgen.

En mensen vragen zich soms af wat de voordelen van OpenSource zijn.  Tsk :-)

> Ik doe een poging:
> we vergaderen volgende dinsdag, om 20u30. We spreken af in de
> lokettenzaal van Brussel Centraal, en gaan dan naar de lobby van een van
> die hotels in de buurt.

I'll be there.  Moest er iemand te laat komen, bel me op mijn GSM, en ik
vertel je in welk hotel we hangen: +32 486 114 720.

> Wat gaan we doen:
> - de definities van open standaarden beter beschrijven.
> - twee dossiers (verder) klaarmaken: webpagina's, elektronische documenten.

Sounds good.

> Als er vier anderen akkoord zijn vind ik dat me moeten doorgaan.

ACK^WAkkoord.

 - Philip

--
Philip Paeps                                          Please don't CC me, I am
philip at paeps.cx                                       subscribed to the list.

  BOFH Excuse #385:
    Dyslexics retyping hosts file on servers