[openstandaarden] De toekomst van Openstandaarden.be, try 2

Wim Stubbe wim at linuxbabe.be
Tue Feb 11 22:24:04 CET 2003

On Tuesday 11 February 2003 19:54, you wrote:

> Ik _heb_ dat al gedaan, en heb twee publicaties over deze materie in De
> Standaard gehad. Zo te zien overschatten jullie de invloed van de pers,
> want niemand schijnt die gelezen te hebben...
> En de auteur van het grote artikel over Bill Gates in de Metro van twee
> weken geleden gaat ook een artikel hierover plegen, in de nabije
> toekomst.
>
> Herman

Herman, ik heb je artikel met veel interesse gelezen ;-).

Wat betreft het statuut (feitelijke vereniging, VZW,...):

Momenteel is er geen noodzaak aan een statuut zoals een VZW. Er is geen geld,
en het zou voor extra werk (administratie) zorgen.

Het is wel zo dat we statuten klaar hebben liggen dus als de noodzaak zich
zou voordoen is er een VZW op zeer korte tijd.

mvg,

Wim Stubbe