[openstandaarden] Certipost antwoord van de m inister

Frank Van Damme frank.vandamme at student.kuleuven.ac.be
Wed Feb 12 01:17:40 CET 2003

On Tuesday 11 February 2003 16:04, Philip Paeps wrote:

> Ik heb het ondertussen via zware omwegen aan de praat gekregen.
>
> 1. Effe ~/.mozilla/ veilig stellen, nuken, xhost +localhost, su -c
> mozilla, installeren, cp -R ~root/.mozilla ~/.mozilla, bookmarks,
> terugzetten, prefs met diff en patch repareren.

Naaaah... toch maar  niet dan. Ik heb geen zin in xhost +localhost en diif
bookmarks, gezien ik niet inzie wat dat te maken heeft met de foutmelding
die ik krijg over permissies op /usr/lib/mozilla/somthing.

> 2. (in progress) uitvissen waarom het niet 'gewoon' kan, en patches naar
> de developers sturen :-)
>
>  - Philip

Ik wacht met spanning op de volgende versie! :)

--
Frank Van Damme
http://www.openstandaarden.be