[openstandaarden] een opsomming van Open Source-toepassingen voor gemeentebesturen.

Geert De Maerschalck geert.de.maerschalck at pandora.be
Wed Feb 12 09:18:36 CET 2003

maken van alle Open Source-toepassingen die aangeboden worden aan
Gemeentebesturen.  Moest je weet hebben van toepassingen die er nog niet
bijstaan, dan kan je me hier informatie over mailen.

Moest je echter vaststellen dat er ten onrechte toepassingen bestempeld
worden als Open Source (ik kan tenslotte niet elke toepassing testen), mail
me dan ook hierover.

Kan je dit bericht a.u.b. doorsturen aan alle leveranciers van gemeentelijke
toepassingen waarmee je samenwerkt (?), dan kan de opsomming al snel vrij
compleet worden.  De update van het lijstje van Open Source-gemeentelijke
toepassingen gebeurt altijd 's avonds.

Geert De Maerschalck