[openstandaarden] De toekomst van Openstandaarden.be, try 2

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Wed Feb 12 15:29:48 CET 2003

On Wed, 12 Feb 2003, Tijl Vercaemer wrote:

> Ik zal er ook zijn.
Ai, ik vrees echt dat we met tevelen zullen zijn... Er zijn al zeker een
goede ziel of 8-9 die hebben toegezegd, en dat werkt niet zo efficient.
Ik stel voor dat we een kwartiertje met de hele groep samen discussieren
over wat we precies willen bereiken met die meeting (die twee dossiers
die ik vernoemde), en dat we dan in twee groepen splitsen die elk zo'n
dossier onder handen nemen.

Aannemelijk voorstel?

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480