[openstandaarden] Open standaarden en accessibility

Andy Goossens andygoossens at pandora.be
Wed Feb 12 19:47:38 CET 2003

On Wednesday 12 February 2003 16:51, Herman Bruyninckx wrote:
> In ieder geval is Peter de aangewezen persoon om het accessibility
> dossier van openstandaarden.be geloofwaardigheid en inhoud te geven :-)
> Tesamen met een ander lid, Jan Moesen (die zijn eindwerk hierover
> maakt).

Aangezien ik nog een Rega student ben, heb ik Peter daar al vaak gezien... Ik
wist echter niet dat hij met zo'n zaken bezig was. Ik was dan ook blij
verrast hem op fosdem te zien, net zoals mijn C++ docent trouwens ;-)

--
// Andy Goossens

// Quote of the day:
The days just prior to marriage are like a snappy introduction to a
tedious book.