[openstandaarden] Samenvatting en conclusies over discussie "Toekomst van Open Standaarden"

Sven Vermeulen sven.vermeulen at rug.ac.be
Thu Feb 13 14:08:33 CET 2003

On Thu, Feb 13, 2003 at 12:34:35PM +0100, Philip Paeps wrote:
> Ik ben in ieder geval zeer zeker te vinden voor een low-traffic list met
> samenvattingen en conclusies.  Mensen die niet aan high-volume lists gewoon
> zijn (of erger, mensen zonder procmail) bestempelen ons meteen als
> 'krankzinnig' na twee dagen list-lezen :-)

Samenvattingen en/of conclusies zouden evengoed online kunnen komen aangezien
ze zouden tellen als referentieteksten voor toekomstige discussies of als
"officieel" antwoord op vragen.

Een mailinglistarchief gebruiken als referentie is not done, en zowel een
mailinglist als online vind ik onnozel.

Mvg,
	Sven Vermeulen

--
	Fighting for peace is like fucking for virginity.