[openstandaarden] Samenvatting en conclusies over discussie "Toekomst van Open Standaarden"

Philip Paeps philip at paeps.cx
Thu Feb 13 14:20:31 CET 2003

On 2003-02-13 14:08:33 (+0100), Sven Vermeulen <sven.vermeulen at rug.ac.be> wrote:

> Samenvattingen en/of conclusies zouden evengoed online kunnen komen
> aangezien ze zouden tellen als referentieteksten voor toekomstige discussies
> of als "officieel" antwoord op vragen.

Fair enough.  Da's nog beter dan een extra mailing-list.  Niet aan gedacht, I
like it.

> Een mailinglistarchief gebruiken als referentie is not done, en zowel een
> mailinglist als online vind ik onnozel.

Allebei doen is inderdaad redundant.  Dan liever op een webpage, daar gaat
meer volk naar kijken.  Niet iedereen houdt van mailing-lists (hoewel sommigen
onder ons ze wel als referentie-materiaal gebruiken :-)).

 - Philip

--
Philip Paeps                                          Please don't CC me, I am
philip at paeps.cx                                       subscribed to the list.

  Live within your income,
  even if you have to borrow to do so.