[openstandaarden] VBO

ZipKid stefan at zipkid.com
Fri Feb 14 19:13:56 CET 2003

On Fri, Feb 14, 2003 at 10:08:09AM +0100, Onno Timmerman wrote:
> Het effect van een mailtje te zenden naar een org.
> ----------------------
> Dag Onno,
>
> Het was dus van begin December dat je je mail stuurde (zie hieronder) in verband
> met de toegankelijkheid van de VBOsite.
> Het was heel leuk om mekaar eens "live" te ontmoeten. Zo leer je mekaar ook
> beter kennen :-)
> Mag ik je om een dienst vragen ?
> Kunnen jij en je vrienden -als jullie eens tijd hebben, niet direct- eens naar
> onze website surfen met Mozilla é tutti quanti aub ?
> [...]

Fantastisch,

	Dit bewijst toch een beetje dat OpenStandaarden.be toch niet
	volledig nutteloos is!

	De vbo site is grotendeels probleemloos bekijkbaar in Mozilla 1.0.1.

	Nu nog de "vereisten" : "Minimum system requirements for visiting the
	FEB website: Microsoft Internet Explorer 5.5 ; Macromedia Flash 5 ;
	56K Modem ;" aanpassen aan de realiteit en we zijn alweer een stap
	vooruit.

	En deze dingen zouden ook overbodig worden als ze enkel documenten
	in open formaten zouden aanbieden.

	Download Microsoft Office Converters and Viewers

	    * Microsoft Word
	    * Microsoft Powerpoint
		* Microsoft Excel

	Ga zo door Onno!

	Stefan Goethals.

--
#  Stefan - ZipKid - Goethals - http://zipkid.com - stefan at zipkid.com  #
# Linux User Group West Vlaanderen  # Vereniging voor Open Standaarden #