[openstandaarden] Herinnering: Brussel-Centraal 18 FEB 20u30

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Tue Feb 18 12:39:26 CET 2003

Even checken of we nog op hetzelfde tijdsschema zitten :-)

Vanavond ontmoeten een aantal actievelingen elkaar in de lokettenzaal
van Brussel-Centraal, voor een workshop over de volgende topics:
- refactoring van de missie-tekst van OS.be
- structureren en invullen van de dossiers over
   (i) elektronische documenten, en
  (ii) webpaginas.
We praten eerst in groep over de grote lijnen van deze drie topics, en
splitsen dan op in drie groepen die elk een topic verder uitwerken.
Mijn richtwaarde ligt op een bladzijde of drie per topic. De nadruk ligt
op toegankelijkheid en inhoud van de dossiers, niet op volledigheid.

De klemtoon van de workshop ligt op de eerste lettergreep: "werk"! Dus
geen geleuter over koetjes en kalfjes of over de laatste KDE of
Gentoo...

Philip Paeps is onze "anchor man" (tel. 486 114 720) voor het geval de
NMBS roet in ons tijdsschema komt gooien...

Herman

PS Klonk ik streng en dictatoriaal genoeg :-)
--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480