[openstandaarden] Herinnering: Brussel-Centraal 18 FEB 20u30

Jan Claeys openstandaarden at janc.cjb.net
Tue Feb 18 13:50:27 CET 2003

At 2003-02-18 12:39, you wrote:
>Philip Paeps is onze "anchor man" (tel. 486 114 720) voor het geval de
>NMBS roet in ons tijdsschema komt gooien...

Ik heb daarstraks begrepen dat je momenteel van hieruit (Brugge) nauwelijks
nog in Brussel raakt, maar ik zal zien tegen vanavond of het de moeite is
om te vertrekken.
(Misschien hebben onze NMBS'ers daar meer zicht op? :-)

--
Jan Claeys

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9