[openstandaarden] Antwoord Dirk Van Mechelen op Open Source Vraag

Jan Claeys openstandaarden at janc.cjb.net
Thu Feb 20 01:01:09 CET 2003

At 2003-02-19 21:32, you wrote:
>Ziehier het antwoord van Dirk Van Mechelen op de vraag van Dirk Holemans
>ivm met Open source & Vlaams Innovatiebeleid:
>http://jsp.vlaamsparlement.be/docs/handelingen/2002-2003/C0M118.pdf
>Lijkt me zeer positief. Ze hebben beide hun huiswerk gemaakt.

100% correct is het antwoord van de minister niet, maar voor een "leek" op
ICT-gebied is het meer dan behoorlijk IMHO.

Heeft wel niet direct met open standaarden te maken, maar duidt wel aan
dat het mogelijk is om politici te overtuigen met legitieme argumenten
zonder dure lobyisten te betalen...  :-)

--
Jan Claeys

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9