[openstandaarden] Veelgestelde vragen, kladversie

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Wed Feb 26 11:24:26 CET 2003

On Wed, 26 Feb 2003, Sven Vermeulen wrote:

> Ik ben een tekst begonnen met daarin de samenvatting van de relevante
> discussies aangaande openstandaarden die op deze mailinglist gevoerd zijn.

Goed idee!

Een andere opmerking: ik zou op de Home pagina van OS.be de paragraag
over de mailinglijsten snel verwijderen, en vervangen door de Definitie
en de Opdrachtsverklaring. Deze zijn vrij kort, maar vormen de essentie
die we een eerste bezoeker willen meegeven...

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480