[openstandaarden] lastenboek website: technische specs

Mark Van den Borre mark at markvdb.be
Wed Feb 26 11:36:30 CET 2003

Ieps,

Veel meer dan het idee posten kan ik de eerste dagen niet doen, maar...

Elke serieuze organisatie laat haar website ontwikkelen op basis van
een lastenboek. Kunnen we geen kant-en-klare technische eisen
formuleren die daar maar in te plakken zijn?
Ik vermoed dat we met hapklare brokken toch wel veel volk over de
streep kunnen trekken.

Mark

P.S. Weet iemand meer te vertellen over volgende links?

http://www.politeia.be/lokale-besturen/gemeenteninhoud1.html#publ2
http://www.memori.be/
(Kijk onderaan bij "Gemeente Heist-op-den-Berg bestelt begeleiding
gunningsprocedure website").

Mark
--
Mark Van den Borre