[openstandaarden] lastenboek website: technische specs

Sven Vermeulen sven.vermeulen at rug.ac.be
Fri Feb 28 14:05:01 CET 2003

On Thu, Feb 27, 2003 at 06:15:49PM +0100, Mark Van den Borre wrote:
> Als het (bijna) geen inspanning kost, en iemand gaat zeuren over
> toegankelijkheid, dan gaan ze luisteren. Maar zoals het er nu bijligt?
>
> Ik zou http://www.openstandaarden.be/teksten/websites als een startpunt
> beschouwen, en zeker niet als afgewerkt product.

Als een website al aan de vermelde URL-eisen voldoet is ze perfect wat
betreft OSB. Enige verdere uitbreiding (inhoud, visibiliteit (layoutkeuze
e.d.)) ligt toch niet meer in ons kamp me dunkt.

Uiteraard dat een webmaster, wiens site verre van mooi is, zal luisteren naar
zijn bezoekers, maar daar moeten wij niet meer voor iets tussen zitten.

Of ik begrijp je misschien verkeerd. Kan je es elaboreren?

Mvg,
	Sven Vermeulen

--
	Fighting for peace is like fucking for virginity.