[openstandaarden] [stijn@decursor.be: interview deCURSOR]

Wim Stubbe wim at linuxbabe.be
Sun Jan 5 22:53:11 CET 2003

On Sunday 05 January 2003 02:12, ZipKid wrote:

Was er niemand die de pers te woord wilde staan? Voor wie koudwatervrees
heeft, ik wil gerust wel meewerken. Een ideale kans om de vuurproef te
doorstaan. 't Is een goede oefening en het kan voorbereid worden. Je kan dus
ook niet ter plekke gepakt worden op verkeerde uitspraken.

mvg,

Wim Stubbe

> Goeiedag,
>

> Waarschijnlijk kent u deCURSOR wel, een e-zine dat uitgegeven wordt door
> Planet Internet en meer dan 25.000 lezers telt in Vlaanderen en Nederland.
> Voor één van onze volgende edities wilden we graag een artikel schrijven
> over Open Standaarden. Ik heb een paar dagen geleden namelijk opgemerkt dat
> jullie een heuse VZW geworden zijn. Een ideale gelegenheid om onze lezers
> te laten kennis maken met jullie groep, zo leek ons.
>
> Is er iemand bereid om een paar vragen te beantwoorden? Ik heb onderaan
> [...]

- --
 Een preventieve oorlog is even (on)logisch als fucking for virginity.
(Goedele Liekens).

 Begin het nieuwe jaar vooruitziend
 en met voorbedachten rade.

 Zo luidt de boodschap uit de U.S.A.
 (God bless America!) :
 wees preventief,
 verijdel mogelijke euveldaad met euveldaad,
 verdelg wat u bedreigend overkomt,
 vernietig wat u redeloze angst inboezemt.

 Koop een geweer
 en schiet uw buurvrouw dood :
 zij heeft vermoedelijk een mes
 waarmee zij u misschien
 ooit wel eens kon verwonden,
 misschien wel kelen.

 Had Abel preventief zijn broeder doodgeslagen
 alvorens Kaïn zijn vermaledijde slag kon slaan
 dan was het lot gekeerd
 en dan was Abel de verdoemde moordenaar.

 Wees zelf de schurk.

 Herman J. Claeys

 (Nadruk en e-mailverspreiding toegestaan mits deze voetnoot wordt vermeld.
herman.claeys at ua.ac.be Raapstr. 33, bus 02, B-2000 Antwerpen) 5/1/2003