[openstandaarden] OS.be flyer

Tijl Vercaemer Skender at VrijZijn.be
Tue Jan 14 20:25:55 CET 2003

On 13 Jan 2003, Kris Luyten wrote:

> Hallo,
>
> ik dacht dat het misschien interessant zou kunnen zijn om een soort
> "flyer" te maken voor OpenStandaarden.be, waarin het probleem en het
> doel uit de doeken gedaan wordt. Ik heb een eerst draft versie gemaakt
> en online gezet:http://lumumba.luc.ac.be/~kris/projects/ospromo/
> Veel materiaal heb ik hergebruikt van de website.

Ik vrees dat er teveel tekst in zit om aantrekkelijk te zijn.  De
bedoeling van zoiets lijkt mij vooral om mensen naar de site te lokken,
waar ze dan meer info vinden. Al hangt alles natuurlijk af van voor wie de
flyer bestemd is. Voor op fosdem lijkt dit mij wel een goede basis voor
een flyer.

Ik heb een tekstje geschreven voor een flyer die bestemd is voor het
grote publiek. Hij staat op http://vrijzijn.be/osLogo/osflyer.html Maar
voor fosdem is dit denk ik niet echt geschikt.

Misschien moeten we hier in os-teksten eens over brainstormen.  Een flyer
voor fosdem is inderdaad het dringendst, daarna kunnen we misschien nog
eentje voor de niet-geeks schrijven.

Tijl