[openstandaarden] deCursor

Tijl Vercaemer Skender at VrijZijn.be
Fri Jan 17 18:57:05 CET 2003

On Thu, 16 Jan 2003, Frank Van Damme wrote:

> Geliever mij er niet op te betrappen dat ik tijdens de examens mijn
> verantwoordelijk verwaarloos :-(

Examens gaan voor.
Er zit ik te weinig structuur in OpenStandaarden.be, we zouden in staat
moeten zijn om dat op te vangen als iemand er door ziekte of examens
tussenuitvalt.  Dat systeem met die matrix leek leuk in theorie, nu zouden
we het ook in de praktijk moeten kunnen toepassen.
Zo goed als al het werk (oprichten van de vzw, onderhoud van de
site,..) gebeurt door een heel klein groepje.  Ik denk wel dat er nog
mensen die zijn die iets willen doen (waaronder mezelf).  Maar de stuctuur
om alles goed te organiseren ontbreekt.  Ik denk dat onzelf beter
organiseren onze topprioriteit moet zijn.  Misschien moeten we nog eens
een bijeenkomst organiseren (na de examens).  Op fosdem misschien?  Of
eventueel in een chat.

Tijl