[openstandaarden] [stijn@decursor.be: interview deCURSOR]

Tijl Vercaemer Skender at VrijZijn.be
Sat Jan 18 13:49:26 CET 2003

Op zaterdag 18 januari 2003 00:14, schreef Frank Van Damme:

> Agalev heeft een parlementair die (zelf) de materie zeer goed beheerst, die
> in een voormalig leven zelfs ICT-journalist was: Peter Vanhoutte. In de
> Vlaamse Raad heeft de SP.a Jan Van Duppen.  Daarnaast drukt Jong Agalev
> voldoende druk uit op Agalev om open standaarden op de agenda te houden.

Is het wel een goed idee om namen te noemen van partijen en politici zonder er
bij te vermelden dat wij uiteraard volledig onafhankelijk zijn en ook met
andere politici contacten hebben?

Ik zou er iets bij zetten in de zin van

"Deze twee partijën staan het meest open voor onze argumenten, maar
OpenStandaarden.be onderhoudt uiteraard ook contacten met andere partijën.
We zijn een onafhankelijke vereniging, en hoe meer verschillende politici in
de problematiek rond standaarden geïntereseerd zijn, hoe beter."

Tijl

--
Tijl Vercaemer
email: Skender at VrijZijn.be