[openstandaarden] website nmbs - onderdeel jongeren

Wim Stubbe wim at linuxbabe.be
Sun Jan 19 23:06:54 CET 2003

On Monday 20 January 2003 19:32, TeeCee wrote:
> Serieus ?
>
> Ik zal nekeer met die mannen gaan praten :) Die zitten een beetje
> verder in de gang bij ons :)
>
> Ik weet in ieder geval dat ze zeker moeite doen om alles zo te maken
> dat het door iedereen te bezichtigen is... Ze zijn er zeker mee bezig :)
>
> Ik zal dan morgen nekeer mijn lichtje gaan opsteken :)
>
> Greetz,
>
> Chris
>
> Project Administrator - NMBS / Belgian Railways
> E-Mail Home: TeeCee at TCCS.be
> E-Mail Work: Chris.Truyen at NMBS.be

tc, een email ook? Ik ga anders eens intern ook een mail sturen dat dat beter
kan. Kwestie van een beetje backup ;-)

- --
 Een preventieve oorlog is even (on)logisch als fucking for virginity.
(Goedele Liekens).

 Begin het nieuwe jaar vooruitziend
 en met voorbedachten rade.

 Zo luidt de boodschap uit de U.S.A.
 (God bless America!) :
 wees preventief,
 verijdel mogelijke euveldaad met euveldaad,
 verdelg wat u bedreigend overkomt,
 vernietig wat u redeloze angst inboezemt.

 Koop een geweer
 en schiet uw buurvrouw dood :
 zij heeft vermoedelijk een mes
 waarmee zij u misschien
 ooit wel eens kon verwonden,
 misschien wel kelen.

 Had Abel preventief zijn broeder doodgeslagen
 alvorens Kaïn zijn vermaledijde slag kon slaan
 dan was het lot gekeerd
 en dan was Abel de verdoemde moordenaar.

 Wees zelf de schurk.

 Herman J. Claeys

 (Nadruk en e-mailverspreiding toegestaan mits deze voetnoot wordt vermeld.
herman.claeys at ua.ac.be Raapstr. 33, bus 02, B-2000 Antwerpen) 5/1/2003