[openstandaarden] MS en open standaarden

Wouter Verhelst wouter at grep.be
Thu Jan 23 20:54:30 CET 2003

Op wo 22-01-2003, om 21:24 schreef Onno Timmerman:
> Ik ben benieuwd wat Microsoft onder openstandaarden zal verstaan. Zal het
> volledig open zijn of deels.

Tja, dat kan je alleen maar te weten komen door te wachten op wat er uit
de bus schijnt te gaan komen...

> Bovendien gaan ze nu keihard in het offensief tegen GNU/Linux.
> Vooral het aansprakelijkheid baart me toch wel enige zorgen. De vlaamse IT
> verantwoordelijke wist me te vertellen dat hij absolut niet zeker was van vrije
> software omdat je niet weet wie aansprakelijk was.

Maak je niet ongerust. Microsoft is ook niet aansprakelijk voor haar
software. Staat heel duidelijk in de licentie-overeenkomst waar je mee
akkoord gaat, elke keer als je Microsoft-software installeert.

Tja, hoe zou je zelf zijn?

--
wouter at grep dot be
"An expert can usually spot the difference between a fake charge and a