[openstandaarden] .net

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Thu Jan 30 15:51:25 CET 2003

On Thu, 30 Jan 2003, tinnevds wrote:

> vandaag werd in het Vlaams Parlement de vraag van Dirk Holemans
> (Agalev) behandeld aan Van Mechelen over ondersteuning en ontwikkeling
> van open source in het kader van het Vlaams Innovatiebeleid.
> het verslag is nog niet online
>
> quote van Van Mechelen:  succesvolle groei van open source pakketten
> leidt tot doordachte pakketten met hoger kwaliteitswaarde dan gesloten
> pakketten
>
> Van Mechelen zal een brief schrijven naar de rectoren  van de
> universiteiten met de vraag om verdere onderzoeksprogramma's op te
> [...]

Tinne, dat is prachtig nieuws! Ik sta klaar om Vanderpoorten te
adviseren hoe ze dat het beste aanpakt :-)

Ondertussen heb ik ook een gesprek gehad met het hoofd van Fedict, Peter
Strickx, en die is ook gewonnen voor open standaarden.

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480