[openstandaarden] Open standards, why should I use them?

Mattias Campe Mattias.Campe at UGent.be
Sun Jul 27 08:37:09 CEST 2003

Reply op een mail van 19/04... ja, we zijn vandaag 27/07

Mattias Campe schreef:
> Wim Stubbe wrote:
[...]
> [...]
> dacht je van het volgende:
>
> Short Name:    OpenStandaarden.be
> Name:    OpenStandaarden.be
> Type:     Open Standards Advocate
> HTTP URL:     http://www.OpenStandaarden.be
>
> Short Description:  Accelerating the use and acceptance of open
> standards in our government, with end user and in companies.

> organization dedicated to accelerating the use and acceptance of open
> standards in our government, with end user and in companies. (misschien
> dat dit nog iets langer kan/moet?)
>
> Location:      Belgium/Flanders (of eerder gewoon Belgium of eerder

Ik had hen hiervan allang es op de hoogte gebracht, maar heel toevallig
was openstandaarden.be toen down en vroegen ze me of het wel de correcte
website was. Toen had ik direct opnieuw een mail gestuurd, maar deze is
verloren gegaan of zoiets.

'k Heb het dees week nog es geprobeerd en het resultaat kan u nu
"bewonderen" op
http://www.openstandards.net/viewOSnet2C.jsp?showModuleName=Organizations

Als er incorrecte informatie zou zijn, gelieve het te laten weten...