[openstandaarden] patenten en unizo

frank goossens frank at belgonet.be
Fri Jun 6 10:11:32 CEST 2003

morgend lijst;
stand van zaken: vergadering met ondernemers (zie hieronder) is uitgesteld
tot volgende week dinsdag.

heb mevr faes ondertussen een mail bezorgd met een overzicht van
argumenten tegen softwarepatenten vanuit het standpunt van kmo's en een
paar belangrijke links (eurolinux, ffii.org, ..). ze ging die info zeker
als basis van verdere discussie gebruiken.

volgende week meer..

frank

--
http://belgonet.be/frank/