[openstandaarden] 'postjes'

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Sat Jun 7 13:17:09 CEST 2003

On Sat, 7 Jun 2003, Kristoffel DE GEEST wrote:

[...]
> Ook deze meneer op de hoogte brengen? Alhoewel: hij was reeds secretaris
> van de commissie voor cultuur, media en sport.
>     http://www.marinokeulen.com/home.htm

Ik stel me wat vragen bij het minister worden van Keulen: al de
activiteiten die hij op zijn webpagina's zet overschrijden zelden het
Limburgse provinciale niveau... Van enige voorkennis rond zijn
ministerbevoegdheden is niets te vinden.

Herman
--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480