[openstandaarden] VRT

Kristoff Bonne kristoff.bonne at compaqnet.be
Mon Jun 9 16:49:55 CEST 2003

Gegroet,

Wouter Horré schreef:
> [...]

Het aanbod van belnet aan de RTBF (en trouwens ook aan de VRT) ging
enkel over audio-streaming. (Het was in een project voor de promotie van
broadband internet content in Belgie).

vrtnieuws.net is geen streaming. (Het zijn gewoon files die op een
website staan).

> En bij de uitzending van vrouwentongen op TV1 wordt de reclame vervangen
> door een muziekje, dat kan bij de streaming toch ook...

Inderdaad; en normaal was het ook de bedoeling dat het bij de RTBF zo
zou gebeuren; maar dat kost natuurlijk terug geld (een bedrijf streeft
altijd naar zo weinig mogelijk 'speciale' gevallen; want dat kost alleen
maar geld voor het ontwikkelen; er moet daar iemand zitten die
-af-en-toe de juiste knopjes indrukt en vermoeilijkt alleen maar de
zaken als er iets kappot gaat).

PS. Gelieve niet op de boodschapper te schieten. Ik heb niet de regels
bij belnet uitgevonden. ;-)

> Wouter
Cheerio! Kr. Bonne.