[openstandaarden] overzichtsite swpat in België

Dieter Van Uytvanck dietvu at village.uunet.be
Sun Jun 22 23:16:09 CEST 2003

Hallo allemaal,

omdat ik het handig vind om te kunnen verwijzen naar een site voor het
UNIZO- en CD&V-standpunt heb ik hun reacties samen met een paar links
naar relevante sites op het web gesmeten:

http://www.student.kun.nl/dieter.vanuytvanck/swpat/swpat.html

Da's meteen ook makkelijk om wat druk op de ketel te zetten bij
partijen om met een officieel standpunt naar buiten te komen ("het
komt op onze website"). En het kan een mooi startpunt zijn voor
journalisten.

Ik weet het, er mankeert nog heel veel, maar voor de echte informatie
zou ik sowieso toch naar swpat.ffii.org blijven verwijzen, daar staat
al genoeg. Ik had alleen het gevoel dat alle informatie voor België
specifiek gebundeld moest worden.

Als er webguru's zijn die dit willen verfraaien, op een meer
toegankelijke URL/server zetten (openstandaarden.be/swpat?), of gewoon
nog een introductietekst willen bij zetten, ga jullie gang...

Groeten,

Dieter

--
Homepage: <http://www.student.kun.nl/dieter.vanuytvanck/>