[openstandaarden] uit Emerce(Nl) mailinglist

Vincent Touquet vincent at ulyssis.org
Mon Jun 23 15:35:50 CEST 2003

On Mon, Jun 23, 2003 at 11:40:09AM +0200, Onno Timmerman wrote:
>Ik stel voor dat we naar de Raad van State (als we dat kunnen) trekken
>en dit aanklagen? Het is een foute tax om de foute redenen. Bovendien
>zit er een adertje onder het gras. Ik zie het toch zo Je moet betalen
>per opneem baar uur. Cd = 2 uur? DVD=5 uur? DVD met blauwe laser = ???
>En binnen 10 jaar hoeveel uur zal het dan niet zijn. Bovendien is de
>verdeel sleutel niet juist.

Piraterij mag niet, maar je moet er wel voor betalen ?
Ksnap het nut hiervan ook niet.
Is hetzelfde gebeurd met video's (iemand enig idee) ?

Voor zover ik weet stapelt zich dat geld ook maar op,
en wat gebeurt er dan mee ?
De populaire artiesten krijgen nog wat extra geld ?

>Enfin het is echter wel off topic
Idd, maar onrechtvaardig en vreemd.
Burgers die niks verkeerd doen, moeten niet opdraaien
omdat een paar er een handeltje in maken.

cu,